Am luat nastere in anul 2000 sub numele SG Asset Management SAI, fiind filială a Société Générale — Asset Management Paris, denumirea actuala avand-o din anul 2008, cand BRD Groupe Société Générale devine actionarul majoritar. Primul fond deschis de investitii lansat, a fost BRD Simfonia, in anul 2001.
Am luat nastere in anul 2000 sub numele SG Asset Management SAI, fiind filială a Société Générale — Asset Management Paris, denumirea actuala avand-o din anul 2008, cand BRD Groupe Société Générale devine actionarul majoritar. Primul fond deschis de investitii lansat, a fost BRD Simfonia, in anul 2001.
L-am numit așa pentru că am vrut să vă împartășim viziunea noastră și felul în care vedem lumea fondurilor de investiții. Ca o orchestră în care fiecare instrument are o parte importantă de interpretat - și fară de care nu s-ar putea obține acea armonie minunată pe care ne-o oferă fiecare concert.
După câțiva ani am mai lansat cinci fonduri: BRD Obligațiuni, BRD Acțiuni, BRD Diverso, BRD Euro Fond si BRD Index (actualul BRD Global). În anul 2015 un nou fond se alătură celor 6 din portofoliu. BRD USD Fond fiind și primul fond în dolari administrat de noi. Anul 2017 aduce in oferta BRD Asset Management SAI, posibilitatea de a investi in EUR atat in BRD Acțiuni cat si BRD Diverso iar din octombrie 2019, se lanseaza o noua clasa in EUR pt BRD Global, denumita BRD Global Clasa E. Anul 2020 aduce in portofoliul de produse un al fond, BRD Simplu. In 2022, un an cu multe provocari, am lansat cele mai recente fonduri de investitii, BRD Orizont 2023, BRD Orizont 2045, BRD Euro Simplu si BRD Oportunitati.
De-a lungul timpului, BRD Asset Management SAI si-a consolidat pozitia in piata prin profesionalism si adaptarea constanta a produselor la nevoile clientilor.
Vă mulțumim că sunteți aici!
În ultimii ani, am obținut premii de excelență ce reflectă angajamentul și profesionalismul echipei noastre în administrarea fondurilor de investiții.
Printre aceste distincții se numără:
Denumirile premiilor sunt determinate de organizatorii evenimentelor, fără a constitui exprimări ori asocieri aparținând BRD Asset Management SAI SA.
SAI BRD Asset Management SA, este parte din grupul BRD Groupe Société Générale, specializată în administrarea fondurilor deschise de investiții. Pe parcursul anilor, am gestionat resurse de la persoane fizice, companii şi instituţii financiare, ajutând clienţii să îşi îndeplinească obiectivele investiţionale. Ne folosim de toată experienţa acumulată pentru a gestiona cu responsabilitate, zi de zi, resursele financiare care ne sunt încredinţate.
Echipa BRD Asset Management SAI este formată din:
Mihai s-a alaturat echipei BRD Asset Management S.A.I. în 2016 preluând poziția de Președinte – Director General, din aceasta poziție fiind responsabil pentru strategia şi dezvoltarea societatii. Anterior, Mihai a deţinut poziţia de Director de Investiţii în cadrul S.A.I. Erste Asset Management şi a fost responsabil pentru implementarea strategiei de investiţii pentru entităţile administrate de aceasta.
Mihai este deţinător al titlului CFA (Chartered Financial Analyst) şi membru în Consiliul Director al CFA Romania, deţinând, de asemenea, calitatea de membru şi în cadrul Asociaţiei Administratorilor de Fonduri (AAF) din România.
Mihaela s-a alăturat echipei BRD Asset Management S.A.I. în 2017, coordonând la acel moment activitatea de control intern și conformitate. Este Director General Adjunct din 2018, iar în prezent, în zona coordonată de Mihaela, se regăsesc aria de operațiuni, managementul riscului, guvernanța corporativă, managementul de produs și activitatea de middle-office, precum și aspecte ce vizează conformitatea entității.
Cu o carieră de aproape 20 de ani în activități financiar-bancare, Mihaela a coordonat anterior serviciile de depozitare și custodie în cadrul Băncii Comerciale Române, având un înalt nivel de expertiză privind fondurile de investiții, fondurile de pensii, managementul de produs pentru servicii aferente pieței de capital și privind activitatea de distribuție. Mihaela deține o diplomă de licență în Bănci și burse de valori / Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor – Universitatea Al. I. Cuza din Iași și un EMBA / Bucharest International School of Management.
Alexandru face parte din echipa BRD Asset Management S.A.I. începând cu toamna anului 2016, coordonând Departamentul de Investiții. În calitate de Director de Investiţii al S.A.I.-ului, Alexandru este responsabil cu implementarea strategiei investiționale pentru fondurile administrate. De asemenea, Alexandru deține și calitatea de înlocuitor de Director.
Înainte de a se alătura BRD Asset Management S.A.I., Alexandru a fost analist pentru piața de capital în cadrul Raiffeisen Bank, urmărind unele dintre cele mai importante companii listate la BVB. Alexandru este deţinător al titlului CFA (Chartered Financial Analyst).
Cu o experiență de peste 20 de ani în vânzări și tranzacționare produse financiare, Bogdan este responsabil de coordonarea activităților de vânzări și marketing în cadrul BRD Asset Management S.A.I. Experiența sa acumulată în poziții cheie în domeniu constituie un avantaj în relaționarea cu investitorii, în diversificarea canalelor de distribuție și în dezvoltarea gamei de produse și poziționării acestora.
Bogdan este membru al asociației CFA România din 2013 când i-a fost acordată titulatura CFA, una dintre cele mai prestigioase din lume în randul profesioniștilor din domeniul financiar.
Cu o experiență de peste 11 ani în domeniul financiar bancar, Loredana s-a alăturat echipei BRD Asset Management S.A.I. în 2017 în calitate de Ofițer Operațiuni în cadrul Direcției Financiar și Operațiuni. Ulterior a devenit Coordonator Operațiuni în cadrul aceleiași Direcții, cu responsabilitate în coordonarea tuturor activităților specifice calculului de activ net pentru fondurile administrate de către BRD Asset Management S.A.I.
În prezent, Loredana face parte din echipa Direcției Management de Produs și Proces în care organizează, coordonează, planifică și urmărește proiectele de dezvoltare și promovare a fondurilor de investiții, administrează la nivelul BRD Asset Management S.A.I. proiecte cu impact asupra societății și asupra produselor gestionate de aceasta, coordonează activitatea de middle-office desfășurată la nivelul Direcției. Loredana deține o diplomă de licență în Finanțe - Bănci / Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor – Universitatea Al. I. Cuza din Iași, este certificată și are o specializare ca Manager Proiect. Angajamentul său pentru excelență și integritate profesională o recomandă ca un lider de încredere în cadrul organizației noastre.
Simona este alături de echipa BRD Asset Management S.A.I încă de la începutul anului 2009, având o experienţă de peste 18 ani în industria financiar-bancară. Cu un înalt nivel de expertiză privind fondurile de investiții, cât și cunoștințe solide în domeniul contabilității, Simona coordonează aria de operațiuni și financiară din cadrul BRD Asset Management S.A.I.
Simona este absolventă a Facultăţii de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori în cadrul Academiei de Studii Economice și deține certificarea ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), în prezent cea mai importantă organizație mondială a profesioniștilor contabili.
Dragoș Minjină este un profesionist cu o experiență bogată în sectorul financiar. Activează în managementul riscului de mai mult de 10 ani în domeniul bancar, iar în prezent coordonează Direcția Administrare Riscuri în cadrul BRD Asset Management S.A.I.
Dragoș și-a perfecționat pregătirea de specialitate prin obținerea certificării CFA (Chartered Financial Analyst).
Adriana s-a alăturat echipei BRD Asset Management S.A.I. în 2017, pe poziția de Ofițer Operațiuni. Este Coordonator Operațiuni în cadrul Direcției Financiar și Operațiuni din anul 2023.
Cu o carieră de aproape 15 de ani în activități financiar-bancare, Adriana a profesat anterior în cadrul mai multor companii pe poziții de Contabil Junior, Ofițer Operațiuni, iar mai apoi având funcția de Expert Depozitar în cadrul Băncii Comerciale Române, având în gestiune, atât fonduri de investiții, cât și fonduri de pensii. Adriana deține o diplomă de licență în Știinte Economice / Facultatea de Management Financiar Contabil – Universitatea Spiru Haret din București.
Estela activează din anul 2015 în industria financiar-bancară, ca urmare a absolvirii Facultății de Drept, Universitatea din București. S-a alăturat în calitate de Coordonator Control Intern și Conformitate în cadrul BRD Asset Management S.A.I. în anul 2024, fiind aprobată referitor la această funcție-cheie de către Autoritatea de Supraveghere Financiară. În această calitate, coordonează activitatea de control intern şi conformitate, realizează și urmărește respectarea de către societate şi personalul acesteia a legislaţiei în vigoare incidente pieţei de capital şi a reglementărilor interne și întreține legătura directă cu Autoritatea de Supraveghere Financiară. În îndeplinirea atribuțiilor care îi revin, raportează Consiliului de Administraţie şi notifică Conducerea Executivă.
În cadrul Grupului BRD, Estela a ocupat mai multe poziții în BRD – Groupe Societe Generale SA, printre care Șef Proiect în cadrul Direcției Afaceri Corporative și Consilier Juridic și Șef Serviciu în cadrul Serviciului Consultanță Nefinanciară din Departamentul Juridic, dezvoltând expertiză bancară și juridică relevantă în materia cerințelor reglementare și guvernanței corporative aplicabile instituțiilor de credit, instituțiilor de plată, instituțiilor non-bancare și societăților de administrare a investițiilor.
Este lector colaborator în cadrul programului postuniversitar „Dreptul Bancar și al Noilor Tehnologii” dezvoltat de către Facultatea de Drept din cadrul Academiei de Studii Economice din București, membru în Asociația Europeană pentru Drept Bancar și Financiar din România și figurează în catalogul „Women in law” dezvoltat de juridice.ro.
Cod fiscal (C.U.I.): 13236071
Registrul Comertului: J40/7066/2000
Numărul Registrul ASF: PJR05SAIR/400010
LEI: 54930005ZVUN4PCRPI85
Registrul ASF: 18.01.2006
GIIN: YCEN9M 00000 SP 642
Depozitar: BRD – Groupe Société Générale
Sediul Central: Bd. Ion Mihalache nr. 1–7,
sector 1, București
Tel: 021 3016100
Raportul administratorului
Politica de administrare a ordinelor
Politica de vot
Politica de remunerare
Informatii supuse cerintelor de publicare
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 26 Aprilie 2024
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 26.04.2024, a hotărât:
1. Aprobarea situaţiilor financiare ale Societăţii aferente exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2023, pe baza raportului Consiliului de Administraţie şi al raportului auditorului financiar al Societăţii;
2. Descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2023;
3. Aprobarea repartizării profitului net aferent exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2023 în valoare de 1,420,398.33 lei ca dividende, repartizat astfel între cei doi acţionari:
• BRD-Groupe Societe Generale S.A. dividende în valoare de 1,420,043.23 lei;
• BRD Sogelease IFN SA. dividende în valoare de 355.10 lei.
4. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2024 şi a Programului de activitate pentru exerciţiul financiar al anului 2024;
5. Aprobarea limitei generale a tuturor remuneraţiilor, precum şi a oricăror alte avantaje acordate Directorilor Executivi şi membrilor si membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar al anului 2024
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 26 Aprilie 2023
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 26.04.2023, a hotărât:
1. Aprobarea situaţiilor financiare ale Societăţii aferente exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2022, pe baza raportului Consiliului de Administraţie şi al raportului auditorului financiar al Societăţii.
2. Descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2022.
3. Aprobarea repartizării profitului net aferent exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2022 în valoare de 3,458,338.64 lei ca dividende, repartizat astfel între cei doi acţionari:
● BRD-Groupe Societe Generale S.A. dividende în valoare de 3,457,474.06 lei;
● BRD Sogelease IFN SA. dividende în valoare de 864.58 lei.
4. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2023 şi a Programului de activitate pentru exerciţiul financiar al anului 2023.
5. Aprobarea limitei generale a tuturor remuneraţiilor, precum şi a oricăror alte avantaje acordate Directorilor Executivi şi membrilor Consiliului de Administraţie pentru exerciţiul financiar al anului 2023.
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 28 Aprilie 2022
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 28.04.2022, a hotărât:
1. Aprobarea situaţiilor financiare ale Societăţii aferente exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2021
2. Descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2021
3. Aprobarea repartizării profitului net aferent exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2021
4. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2022 şi a Programului de activitate pentru exerciţiul financiar al anului 2022
5. Aprobarea limitei generale a tuturor remuneraţiilor, precum şi a oricăror alte avantaje acordate Directorilor şi membrilor Consiliului de Administraţie pentru exerciţiul financiar al anului 2022.
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 28 Octombrie 2021
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 28.10.2021, a hotărât:
1. Aprobarea privind numirea societății Deloitte Audit SRL în calitate de auditor financiar al Societăţii pentru anul financiar 2022 și anul financiar 2023 și stabilirea remunerației acesteia.
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 29 Aprilie 2021
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management
S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 29.04.2021, a hotărât:
1. Aprobarea situaţiilor financiare ale Societăţii aferente exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2020
2. Descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2020
3. Aprobarea repartizării profitului net aferent exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2020
4. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2021 şi a Programului de activitate pentru exerciţiul financiar al anului 2021
5. Aprobarea limitei generale a tuturor remuneraţiilor, precum şi a oricăror alte avantaje acordate Directorilor şi membrilor Consiliului de Administraţie pentru exerciţiul financiar al anului 2021.
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 5 Februarie 2021
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 05.02.2021, a hotărât:
1. Aprobarea mandatului Domnului Marius STOICA în calitate de Membru al Consiliului de Administraţie pentru un mandat de 4 (patru) ani.
2. Aprobarea mandatului Domnului Iancu GUDA în calitate de Membru al Consiliului de Administraţie pentru un mandat de 4 (patru) ani.
3. Împuternicirea Domnului Mihai PURCĂREA - Președinte al Consiliului de Administraţie - să semneze în numele Societăţii Contractul de mandat încheiat între BRD Asset Management S.A.I. SA şi Domnul Marius STOICA.
4. Împuternicirea Domnului Mihai PURCĂREA - Președinte al Consiliului de Administraţie - să semneze în numele Societăţii Contractul de mandat încheiat între BRD Asset Management S.A.I. SA şi Domnul Iancu GUDA.
5. Aprobarea remunerației domnului Iancu GUDA, în calitate de Membru Independent al Cosiliului de Administrație.
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 27 Aprilie 2020
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 27.04.2020, a hotărât:
1. Aprobarea situaţiilor financiare ale Societăţii aferente exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2019
2. Descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2019
3. Aprobarea alocării profitului net aferent exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2019
4. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2020 şi a Programului de activitate pentru exerciţiul financiar al anului 2020
5. Aprobarea limitei generale a tuturor remuneraţiilor, precum şi a oricăror alte avantaje acordate Directorilor şi membrilor Consiliului de Administraţie pentru exerciţiul financiar al anului 2020.
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor – 13 Aprilie 2020
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 13.04.2020, a hotărât:
1. Aprobarea prelungirii mandatului Domnului Mihai PURCĂREA în calitate de membru şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie pentru un mandat de 4 (patru) ani.
2. Împuternicirea membrului independent al Consiliului de Administraţie, să semneze în numele Societăţii Contractul de mandat încheiat între BRD Asset Management S.A.I. SA şi Domnul Mihai PURCĂREA.
3. Aprobarea actualizării datelor de identificare ale membrului independent al Consiliului de Administraţie.
4. Aprobarea privind numirea societății Ernst & Young Assurance Services SRL în calitate de auditor financiar al Societăţii pentru anul financiar 2020 și anul financiar 2021 și stabilirea remuneraţiei acesteia.
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor – 13 Aprilie 2020
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 13.04.2020, a hotărât:
1. Aprobarea modificării Actului Constitutiv al BRD Asset Management S.A.I. SA
2. Împuternicirea Domnului Mihai PURCĂREA pentru semnarea Actului Constitutiv.
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor – 28 August 2020
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor BRD Asset Management S.A.I., legal şi statutar întrunită în data de 28.08.2020, a hotărât:
1. Aprobarea modificării Actului Constitutiv al BRD Asset Management S.A.I. SA.
2. Împuternicirea Domnului Mihai PURCĂREA pentru semnarea Actului Constitutiv.
Transparenţa politicilor privind riscurile legate de durabilitate
Principii generale de mediu și sociale în cadrul Grupului Société Générale
Principiile pentru investiții responsabile au fost elaborate de un grup internațional de investitori instituționali care reflectă relevanța tot mai mare a aspectelor de mediu, sociale și de guvernanță corporativă pentru practicile de investiții. Procesul a fost convocat de Secretarul General al Organizației Națiunilor Unite.
In calitate de semnatar al acestui acord, avem datoria de a acționa în cel mai bun interes pe termen lung al beneficiarilor noștri. În acest rol fiduciar, considerăm că aspectele de mediu, sociale și de guvernanță corporativă (ESG) pot afecta performanța fondurilor de investiții (în moduri diferite în funcție de companii, sectoare, regiuni, clase de active și de-a lungul timpului).
Recunoaștem, de asemenea, că aplicarea acestor principii poate alinia mai bine investitorii la obiectivele mai largi ale societății. Prin urmare, atunci când este în concordanță cu responsabilitățile noastre fiduciare, ne angajăm să respectăm următoarele:
Principiul 1: Vom încorpora aspectele ESG în analiza investițiilor și în procesele decizionale.
Principiul 2: Vom fi proprietari activi și vom încorpora aspectele ESG în politicile și practicile noastre.
Principiul 3: Vom căuta să obținem o informare adecvată cu privire la aspectele ESG din partea entităților în care investim.
Principiul 4: Vom promova acceptarea și punerea în aplicare a principiilor în cadrul industriei de investiții.
Principiul 5: Vom lucra împreună pentru a ne spori eficiența în implementarea principiilor.
Principiul 6: Vom raporta cu privire la activitățile noastre și la progresele înregistrate în vederea punerii în aplicare a principiilor.
Prin semnarea Principiilor, noi, în calitate de investitori, ne angajăm public să le adoptăm și să le punem în aplicare, în conformitate cu responsabilitățile noastre fiduciare. De asemenea, ne angajăm să evaluăm eficacitatea și să îmbunătățim conținutul principiilor în timp. Considerăm că acest lucru ne va îmbunătăți capacitatea de a ne respecta angajamentele față de beneficiari, precum și de a ne alinia mai bine activitățile de investiții la interesele mai largi ale societății.
Încurajăm și alți investitori să adopte Principiile.
Situații financiare decembrie 2011
Situații financiare decembrie 2012
Situații financiare decembrie 2013
Situații financiare decembrie 2014
Situații financiare decembrie 2015
Situații financiare decembrie 2016
Situații financiare decembrie 2017
Situații financiare decembrie 2018
Situații financiare decembrie 2019
Situații financiare decembrie 2020
Situații financiare decembrie 2021
Situații financiare decembrie 2022
Raportul Administratorului iunie 2018 și decembrie 2018
Raportul Administratorului iunie 2019 și decembrie 2019
Raportul Administratorului iunie 2020 și decembrie 2020
Raportul Administratorului iunie 2021 și decembrie 2021
Raportul Administratorului iunie 2022 și decembrie 2022
Raportul Administratorului iunie 2023 și decembrie 2023